Nowa wersja bankowości internetowej - SGB24

Nowa wersja bankowości internetowej SGB24

Co to dla Ciebie oznacza?

·           Twój numer konta się nie zmieni.

·           Twój login do bankowości internetowej się nie zmieni.

·            Wszystkie karty płatnicze będą działać dalej. Nie musisz ich wymieniać  na nowe.

 

Co czeka Cię w SGB24?

W bankowości internetowej SGB24  przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.

 

Zaloguj się i…

  •  rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET)
  • zarządzaj kartami
  • ustawiaj zlecenia stałe
  • zakładaj lokaty
  • sprawdzaj informacje o swoich kredytach
  • odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.

 

Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku.

 

Logowanie

Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bskutno.pl, przez wybranie przycisku Bankowość internetowa. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/

 

Dane logowania pozostają bez zmian

 

Szczegóły

  • Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta, dostępnego poniżej.

 Warto się z nim zapoznać  przed pierwszym logowaniem.

 

Do końca marca 2025r. możesz zalogować się do  bankowości internetowej używając obecnych danych logowania, ale od momentu uruchomienia SGB24 będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji.

 

SGB24 wprowadzamy dla Ciebie  sprawnie i mamy nadzieję , że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać j swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację,  następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.

 

Kontakt

Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.

Wszystkie dokumenty możesz od nas otrzymywać w formie elektronicznej. To nie tylko rozwiązanie dobre dla środowiska, ale też wygodne dla Ciebie. Koniec z przechowywaniem papierów – wszystko możesz mieć wygodnie i bezpiecznie skatalogowane, dostępne w każdej chwili! Przy najbliższej wizycie w banku powiedz doradcy, że chcesz wyrazić zgodę
na przesyłanie dokumentów przez Moje dokumenty SGB.

 

Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.

Przewodnik dla klienta