Bank Spółdzielczy w Kutnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Skróty klawiszowe
Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
{przykładowy opis z ministerialnych wytycznych}Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej firmy:
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
{usunąć całą podsekcję w przypadku nie posiadania aplikacji mobilnych, czyli aplikacji stworzonych samodzielnie lub zamówionych do stworzenia przez podmiot zewnętrzny}Aplikacje mobilne
{należy podać informacje dotyczące dostępności architektonicznej; wyczerpujący opis dostępności architektonicznej powinien odpowiadać na pytania:}
{czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje;}
{w jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku;}
{czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą;}
{czy schody wyposażone są w poręcze;}
{czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami;}
{czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla;}
{czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe;}
{czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami;}
{czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami;}
{czy są i gdzie się znajdują tyflomapy;}
{czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla;}
{czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych;}
{informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.}
{W tej sekcji można podać także inne informacje skierowane do osób z niepełnosprawnościami, na przykład sposób dojazdu komunikacją miejską czy zdjęcie budynku, którego dotyczy opis, informacje o dostępności architektonicznej innych (niż siedziba) budynków podmiotu.}
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
{W opisie konieczne jest podanie informacji o możliwości (lub jej braku) skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. przez komunikator.}
{Dobrą praktyką jest podanie w tej sekcji linków do informacji o danym podmiocie przygotowanych w formacie łatwym do czytania i rozumienia (tzw. ETR) oraz przetłumaczonych na polski język migowy.}
{Można także podać inne informacje istotne dla sprawnej komunikacji z podmiotem osób z niepełnosprawnościami, np. informację o zamontowanej w budynku pętli indukcyjnej.}